torsdag den 8. november 2012

Savannen på børneværelset

Så har jeg fået billeder af min nevøs værelse, hvor min søster har fået hængt uroen med savannens dyr op.
Jeg synes det ser rigtig fint ud. Selve uroen hænger lidt skævt, da dyrene ikke vejer lige meget, men det gør den ikke mindre sød (i mine øjne).
Alle dyrene er hængt op i ryggen eller nakken, så de kigger ned på barnet i sengen. Jeg synes det er mest oplagt at vende dyrene, så den spændende side af dem vender ned mod den, der skal kigge på dem, og ikke så det ser flot ud for os voksne...



De flotte vimpler med Knuds navn, der hænger på væggen, har min søster selv syet. Jeg synes det er så fint, og jeg glæder mig til at komme over og se værelset helt færdigt live og i brug.

I går havde jeg kreaklubben på besøg hos mig. Det var en rigtig hyggelig aften med te, kage (som min fars kæreste havde bagt til os) og en masse krea.
Jeg lavede videre på en julegave jeg er i gang med. Gad vide hvad det er og hvem det er til...?

1 kommentar:

  1. Hej søs. Hvis man hænger en lidt tungere genstand i midten af uroen kommer den til at hænge lige... Tror jeg... Vi kan evt lige prøve os frem når du kommer på besøg om ikke så længe. Vi glæder os alle 3;)

    SvarSlet